Hemmapremiär på bortaplan.
På tisdag är det återigen dags för en premiär, om än något annorlunda. Vad vi anser om det är redan kommunicerat och mer tid skall inte läggas på problematiken gällande arenafrågan för tillfället. Att förväntningar ligger i luften är fullt naturligt såhär års, men i år finns det extra fog för dessa förväntningar. Sällskapet drivs nu i en riktning som vi inte sett på många år och de positiva tongångar runt föreningen har även spridit sig runt våra supporterkretsar. Inte minst årskortsförsäljningen skvallrar om att intresset för ÖIS är större än på många…Läs mer …