Cirkus Örgryte; prolog
Medlemmar, supportrar och sponsorer till ÖIS Fotboll. Vi vill börja med att be om ursäkt. Vi har efter covidavbrottet ställt upp på föreningens vädjan om tålamod och inte gungat båten med hänsyn till det prekära läge föreningens sportsligt oansvariga återkommande satt oss i. Men, båten driver fritt och att gunga den nu bryter i alla fall det status quo som varit rådande alldeles för länge. Inkompetensen och bristen på sjukdomsinsikt hos dem på gården som är delaktiga i allt men inte tar ansvar för något måste belysas. “Vi hör vad ni säger, men…Läs mer …