SE IGENOM SMUTSKASTNINGEN!

SE IGENOM SMUTSKASTNINGEN!

Nu börjas det.  Från gemensamt håll målar media och polis upp gårdagens match som en ”skandal”. Det har skrivits om en polis som ska ha fått "någon form av rökskada". Detta kan inte beskrivas som något annat än en uppenbar PR-strategi.  Över 17 000 personer befann sig på matchen, varav tusentals av dessa på klacksektionerna. Givetvis har ingen annan fått någon form av ”rökskada". Det är uppenbart att den kollektiva manifestationen från ÖIS och IFK:s supportrar var en nagel i polisens ömtåliga öga. Varje chans man fick att stoppa matchen tog man. Ingen…Läs mer …